fredag

heyeey! känner för att skriva ett ord eller två.
har varit sjuk hela veckan och är fortfarande det. så veckan har i stort sett bestått av sängen, teve, halstabletter, tabletter mot rethosta, näsdroppar, ipren och toalettpapper. idag var jag iaf riktigt duktig och tog mig upp ur sängen för att göra ett prov i skolan men direkt efter provet åkte jag hem igen. nu ska jag börja med lite arbeten . måste även säga att jag är en riktig heting just nu.. har två papperstussar i näsan. har nämligen blödit näsblod i princip hela dagen, sucks. känner mig så liten igen, med papper i näsan, haha.
allt är för övrigt dö tråkigt.

Kommentarer
Postat av: caroline anette

krya på dig!

2009-11-26 @ 03:55:16
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback