onsdag vare va

käka nyss korv och makkisar. en kort skoldag idag, bara idrott sen till läkarn. alldeles strax ska jag plugga och resten av dagen ser lugn ut.

ni frågar mycket om mig och H. förstår inte varför de är så intressant/kul för er att veta hur det ligger till mellan oss?... men iaf, det är bra mellan oss. vi är inte tillsammans igen men jag skulle inte kalla oss just friends heller direkt. folk frågar om jag tycker det är jobbigt/skämmigt att vara med honom nu när det är slut. och det kan jag säga att det är det definitivt inte, precis tvärtom. bara för att det är slut mellan oss så skulle jag inte kunna sluta träffa honom helt och hållet. han är fortfarande en stor del av mitt liv och han ger mig lycka. end of the story.
catch u later, hejjjjjj

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhha bell ska spela viktigt gå släng dig ngn stans ist

2009-11-11 @ 16:53:51
Postat av: Miss B

hahaha okej

2009-11-12 @ 11:33:39
URL: http://miissb.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA sköööön!

2009-11-12 @ 22:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback