engelska glosor, målade naglar och coca-cola vid min sida

sitter med far min. han förhör mig på engelska glosor. han tror att i grund och botten heter: basicle. medans jag tror att det heter basically, och inte bara tror, har skrivit av det från engelska boken. ändå ska han fortsätta med argument. han ba basicle kommer ifrån basic och då böjs det så. han har ingen aning om hur man böjer. men som vanligt, hade jag rätt. andersson familjen, eller andersson släkten kanske jag ska säga, argumenterar alltid och var och en ska alltid ha rätt. ni kan ju tänka er hur det ser ut på släktmiddagar. men pappa pappa pappa, du ha rätt? ain't gonna happen mister. när jag kollade upp det på internet (och det visade sig att jag hade rätt) så erkände han själv att han borde plugga på engelskan lite. haha.

longing for: Friday, is equal to my best friends birthday!


Kommentarer
Postat av: Hanna

fin bild. du passar jätte bra i kort :)

2009-10-08 @ 19:25:01
URL: http://dreamlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback