och så ett trappsteg neråt igen...

så så typiskt. jag och linda som precis pratat om vilka bra tjejer vi ska bli. visst vi är bäst redan nu, det vet ju alla HAH, men nu ska vi bli ännu lite bättre. rökningen = totalt gone! fest = bara nån gång när man verkligen känner för det.

jag är så så så trött på västerås.
allt går åt skogen.
precis när man bestämt sig för att ta tag i sitt liv så går det åt helvette.
vill inte göra folk besvikna, mig besviken.
jag behöver vara med mig själv ett tag nu.
hörs när jag kommit några trappsteg upp igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skriver du alrdi vart du köpt dina fina kläder ifrån, tycker att det är lite tråkit:/

ha d bra<3

2009-10-13 @ 21:09:46
Postat av: Anonym

:(:(:(:(:(



www.lundbergsusanna.blogg.se

2009-10-14 @ 17:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback