oh, blindfold me

sitter här och dunkar kelis - blindfold me, med troligen the biggest sovtröja ever, och sockor till det. turbanen är även på. hatar när det droppar vatten från håret längs nacken. idag har jag kollat massvis med program; taking the stage (som är en sjukt bra reality serie. verkar dock bara vara jag som sett det(?) det går på MTV och handlar om några ungdomar som går på en skola där man går lite annorlunda linjer som t.ex olika danser, musik, sång, konst osv. i programmet får man följa deras liv. råder er verkligen att kolla på det, ni som inte redan gör det alltså), the hills, the city och 90210. och allt detta har jag sett med syster min. dax för mig att bege mig till köket för kvällsmackor och sedan fortsätta se taking the stage. TODELS!

killen i blått är the hottie i taking the stage.


Kommentarer
Postat av: Reader

Jupp , jag har sett den och taylor är eyecandy!!

2009-10-07 @ 22:38:03
Postat av: sofia

hoho måste bara säga att du är inte ensam, man blir beroende! but i dont like Mia blää på hon ;p

2009-10-13 @ 17:41:39
Postat av: miss B

ja mia är så me not like

2009-10-13 @ 18:16:52
URL: http://miissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback