?

eftersom min blogg har blivit nått av en "ikke uppdaterar blogg" så tycker jag att ni ska lägga en kommentar om vad ni vill läsa. speciellt ni som klagar hela tiden. liksom vad som var så mycket bättre på den förra bloggen? det är det jag vill veta. för det enda jag kan komma på som jag inte uppdaterar om på denna blogg men som jag gjorde på förra, är att jag skrev om mina dagar. so that leaves me with a question mark.

tänkte även att jag kör en frågestund samtidigt, var ju ändå ett bra tag sen. så fråga på vad ni vill. lovar att svara på allt.

Kommentarer
Postat av: anneli

bilder o kläder, du och dina käder är ju så snygga så...

2009-09-16 @ 18:28:38
Postat av: Anonym

1. nu kan du ju t.e visa lite bilder på vad din syster hämta från USA som är typ wow:O eller vad du gick i present?

2. sedan kan du ju uppdatera mer bilder (nu när den bra kameran är tillbaka)

3. du kanske kan skriva några inlägg då&då om hur du ser på saker och ting, tex. svartsjuka? eller jag vet inte. men du kanske borde ha en dag i veckan eller månaden du du svara på en läsarfråga?

ja älskar din blogg förresten :)

2009-09-16 @ 18:47:26
Postat av: amanda

jag tycker du ska skriva om din dag samt lägga upp mycket bilder. och snälla, skriv vart dina kläder är ifrån så man slipper fråga. du har så grym stil!

2009-09-16 @ 19:56:20
Postat av: fis

mer outfits :R förra bloggen var grym så keep on woorking like before!!

2009-09-16 @ 20:00:47
Postat av: Reader

jag tror att din kan ha en effekt också, för dina tidigare var ju sjukt snygga!

Men jag har inget att klaga över , det var nog bara det.

2009-09-16 @ 20:27:23
Postat av: Sofie

Jag vill bara börja med att säga att jag älskar din stil! :D Jag håller med amanda, jag skulle tycka att det var bra om du skrev vart dina kläder/accesoarer på dina bilder kommer ifrån så att man slipper fråga hela tiden ;)



Jag har en fråga också.

Vilken/vilka är dina favorit klädaffärer? :)

2009-09-16 @ 23:06:41
Postat av: Emmelist

jag tycker du har fin blogg och du borde uppdatera mer :)

2009-09-17 @ 14:37:21
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Reader

din desgin **

2009-09-17 @ 15:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback