your time is running out

Heyyy
ena systern fyller år idag och den andre är på flyget till L.A!
ouh, kill me.
jag har vart depp hela dagen ungefär.
eller depp hela dagen är jag nog aldrig.
men depp iaf.
för jag är inte sugen på helg
inte vardagar
inte lov
bara sommarlov
och känns som att det är ett tag kvar till dess? haha.
men nu är jag glad igen.
dunkar bulletproof !!!!!
ska strax laga mat
börja fixa mig
på fest
innan det kanske födelsedags-förkaka hos big sis I.
Grattis syster<3

för övrigt så har jag ingen (bra) kamera på cirka tio dagar. så blir nog att jag börjar skriva onödigt shit igen.
Pusss, have a gr8 night

Kommentarer
Postat av: susanna

hey bell ! du, jag ringar företaget imorgon eller på måndag :D är det okej? /susanna

2009-09-05 @ 18:22:07
URL: http://lundbergsusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback