-

jag känner att halsen blir mer och mer krasslig.. får väll skylla mig själv när jag sover med väderfönstret öppet. igår var jag med min prins hela dagen. vi hjälpte pappa att bygga/sätta upp skohyllor till min syster...ni som sett hennes skosamling, vet vad jag talar om. huh. resten av dagen låg vi i princip bara och gosa. i need him, so bad.
idag kom mina converse. jippiyey! vita, låga. jag absolut älskar converse och det har jag gjort enda sen jag köpte mina första i femman. då köpte jag orginalet som var svarta, höga. men just nu är jag mer "into" the låga.

puss på the boy, min boy.


Kommentarer
Postat av: ...

skulle faktiskt vara roligt att få se hennes skosamling, asså om det var okej för henne haha:)

2010-04-09 @ 15:44:20
Postat av: Miss B

hon visade den på sin blogg förut :p

2010-04-09 @ 17:47:35
URL: http://miissb.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter din systers blogg nu??

2010-04-10 @ 14:29:17
Postat av: miss B

vad jag vet så har hon ingen

2010-04-10 @ 18:13:30
URL: http://miissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback