the day after yesterday

klassfest som tidigare sagts. jag, ornella, josefin och linda började här hos mig, sjukt kul! sedan begav vi oss mot gryta. trevligt även om jag fick mina irritationer under kvällen. alla ni vet att jag är busy så keep your mouth closed :) som tur är, är jag inte den personen som låter andra bestämma mitt humör. efter nån minut var jag på topp igen. bäst. bilder från igår kanske kommer sedan.

haha jag och babe har precis käkat frukost. och nu hör jag honom redan snarka där i sängen.. kan inte låta bli att skratta. haha, lille bebis. idag ska jag fika med vänninor och ikväll hoppas jag på filmmys.

just nu: flipsyde-happy birthday. MINNEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback