å

ett klagomål inlägg. jag absolut HATAR västerås buss system. att man måste gå till en speciell busshållsplats för att där finns det en bussbiljettsautomat och där kan man köpa en bussbiljett sen att man måste ha 11 kronor löst för att maskin jäveln växlar inte. sen om man inte har pengar löst får man använda kort och då måste man ha visa kort (vilket jag har som tur är). men när jag väl använder kort helvettet så fungerar det inte. så slutar det alltid med att jag får betala 30 kronor (FÖR 1 RESA) på självaste bussen jäveln. visst, man kan köpa biljetter på vissa kiosker men den enda kiosken som man kan köpa biljett i mitt område stänger 19.00. it sucks.
ikväll blir det en tidig filmkväll med amanda, vicc och nicczz. sedan umgås jag med babe resten av kvällen. adios.

Kommentarer
Postat av: Michelle von Walden

Samma sak gäller ju på morgonen här eftersom de enda stället man kan köpa på öppnar kl 10. Asbra om skolan börjar kl 8 (Y)

2010-03-20 @ 13:35:10
URL: http://yourdreamwedding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback