biggest loser

biggest loser visas på teven. något jag brukar följa. programmet som förmodligen motiverade pappsen lite, haha. har egentligen inget vettigt att säga. men har jag nånsin det?
det har diskuterats om mina mjukisbyxor-dagar, haha. but I got my reasons.
var och gjorde syntest idag. har bara gjort syntest i skolan förut och kan ju lugnt säga att optikerna hade mycket bättre maskiner. så idag fick jag verkligen reda på hur min syn va. mitt vänstra öga var helt okej. men fick världens chock över hur dåligt jag ser med högra ögat. hoppas bara inte jag behöver ha glasögon när jag kör bil? återstår att se.
på fredag har jag studiedag. deni! babe kommer hem från jobbet på torsdag så blir en riktig myskväll då. och på söndag är det alla hjärtans dag, för er som inte visste det...... nämän ville mest säga att fortsättningen av veckan kommer förhoppningsvis bli AWESOME. adios amigos.

kan inte sluta kolla på alla marmaris bilderna. det var för underbart.






Kommentarer
Postat av: ornella

ja bell efter "sjukdomen" är det jeans varje dag! fattaruuuuuu hihi "you bitch"

2010-02-10 @ 15:14:51
URL: http://ornellas.blogg.se/
Postat av: miss B

haha whoot?

2010-02-10 @ 17:02:54
URL: http://miissb.blogg.se/
Postat av: miss B

eller AHA! fatta nu. jag läste: efter sjukdomen är det mjukis varje dag. haha de va inge

2010-02-10 @ 18:14:46
URL: http://miissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback