2, onsdag

idag var det utklädnadsshow. SVAMPBOB var bäst!!!! eller ja, annanasen var bäääääst. sen var ju dem bland top 3 inte så dåliga dom heller, hehi. efter skolan har jag umgåtts med babe lite här o var. ute, här och hos honom. en perfekt vardag i mina ögon!
idag har jag även skapat lite magi. långt hår igen. se nedan. är dock inte HELNÖJD så ska finputsa de lite, så att håret får en B touch. hahah, skämtas lite bara. men nu ska jag faktiskt klippa mer uppklippt + klippa håret som ett V och imorgon ska det färgas lite. puss&k

bättre bilder kommer imorgon? finare också skulle jag tippa på.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fint hår! har du fixat löshår?, vilken typ av löshår isåfall och hur mycket kosta det? :)

2010-06-26 @ 21:05:19
Postat av: Miss B

jaa :) det är lim.

2010-06-30 @ 14:34:16
URL: http://miissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback