torsdag

gårdagen blev som planerad. satt och umgicks med nicco och johanna medans dom drack. hade det riktigt bra. sedan begav jag mig hem med det jag TRODDE var sista bussen, 23.20. för er som inte vet det ännu, så går nattbussarna till halv tre varje dag på sommarlovet! jej. om jag nu uppfattat rätt. kvällen slutade med att jag och babe gick hem till mig, lagade mat och pratade i timmar. min gosebjörn de där.
såg även instängd 2 hemma hos nicco igår. jag som ÄLSKAR ettan kunde inte låta bli att älska tvåan också. se värda!

bästa scenen på hela filmen (instängd 2)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Bell, har en fråga.Varför åker inte du med resten av tjejerna till Turkiet? Är det pojkvännen som hindar?

2010-06-22 @ 17:04:57
Postat av: Miss B

om jag ska vara 100 % ärlig så är inte pengarna på min sida just nu och även om dom vore de skulle jag inte åkt med dom. planerat att åka med nicco sen förra sommaren så om jag åker med någon i sommar så är det henne! och nej, min pojkvän hindrar inte.

2010-06-23 @ 16:46:49
URL: http://miissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback