allmän tråkig info?

hm. kan ju börja med att säga att (för dom som inte vet) är min pappa är en slags chef på coca-cola. av den anledningen vet jag det jag nu kommer att skriva.

här är bilden på vitamin drycken som funnits i Sverige i nått år(?).
Vitamin Well.



Nu har även coca-colas vitamin drycker kommit till Sverige (vet dock inte om drycken kommit i butik ännu)
Coca-colas vitamin dryck har funnits i USA i över 15år.
Berättar detta av den anledningen att folk förmodligen kommer tro att vitamin water "kopierar" vitamin well, men så är inte fallet.
Jag har den vita hemma i nuläget, ska taste'a den nu.
Vitamin Water.

Kommentarer
Postat av: Catja - En personlig modeblogg

Mycke go mycke go!

2010-03-26 @ 16:28:59
URL: http://catjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback