sommaren i city

idag knalla jag runt på stan själv, grymt skönt ibland. var på rus i stan efter ny bikini. köpte lite nödvändiga grejer och hittade två st bikinis. en svart (ett måste + borttagbara band) sen en orange/rosa (borttagbara band). så är pretty happy just nu. har nämligen svårt för att hitta bikinis som sitter som de ska. har fortfarande inte kameran så kan ej visa köpen.
ikväll var det meningen att jag och några chicks skulle festa men jag känner för att stanna hemma ikväll. är fortfarande sjuk... vill bara bli helt frisk nu. filmkväll vare va?

Kommentarer
Postat av: Klara

vart är dina bikinis köpta :)

2010-05-07 @ 18:58:06
Postat av: Miss B

på h&m och cubus. mitt råd är dock att gå in på h&m's hemsida. där har dom massa nya góheter. men do it fast, för storlekarna börjar ta slut. hehe

2010-05-07 @ 23:16:24
URL: http://miissb.blogg.se/
Postat av: agnes

kan du inte visa dom? är nyfiken! hehe

2010-05-08 @ 09:51:36
Postat av: Miss B

jag tänkte att jag kunde ta bild på bikinisarna från hemsidorna men h&m's hemsida har för tillfället något tekniskt fel. kanske kommer upp bilder på bikinisarna senare :)

2010-05-08 @ 14:57:56
URL: http://miissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback