sun-day morning

17:30 var klockan. morgon?
helgen har bestått av myskvällar med nära och kära. alltså en chill helg, me like. men resten av västerås har ju vart katastrofabel.. jag är väldigt glad att min bebiiis klarade helgen och är i säkert förvar. och givetvis även resten av grabbarna grus.
idag ska jag bara ta det lugnt. tv tv tv och spicy I guess.

ville bara säga en sak. jag älskar mitt liv. de är ljuvligt!
skolan går bra,
sommarlov snart,
vänskaperna är på TOPP,
jag och hadi har det great med stort G,
familjen är super
och ett litet plus är att jag snart har långt hår.

måste lära mig att uppskatta allt och sluta småklaga på saker och ting.

hejdå :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback