thursday

idag gick jag till skolan, trots att jag fortfarande är en sjukling. men någon lite intressantare information är att min gode vän SARA har tagit körkortet :D eller "VI" har tagit körkortet. haha. så vi har crusat runt med bil hela dagen. supernice. och vädret gör ju inte saken sämre iaf! en riktigt glad dag idag. synd bara att jag inte kommer ha körkort till sommarn :( far min har inte fått sitt handledartillstånd ännu.. har väntat i hela 2,5 månad! vi har gått handledarutbildningen och allt. väntar bara på de där jädrans tillståndet till far. helvete. inte mycket att göra åt! anyway, är RIKTIGT glad för sara :D och blir lite extra glad när jag tänker på att det är helg redan imorgon. YEY!! nu ska jag fortsätta se vampire diaries (BEST).

till sanne: du vill ej se bilderna innan utgång i lördags. HAHA! blomma i repris. (k)

Kommentarer
Postat av: sanne

HAHAHAHAHHAHA HADE HEEEEEEEELT GLÖMT, STÖRDA I VA !!!!!!!!!!

2010-05-06 @ 20:40:51
URL: http://asmussensanne.blogg.se/
Postat av: Miss B

haha glömde också bort de, såg bilderna nu för nån dag sen. hahah

2010-05-06 @ 21:01:54
URL: http://miissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback