tittut solen

ja typ. den leker tittut med mig, men jag vill inte leka längre.. stanna kvar.. skämt o sido.
vad gör ni? själv ska jag snart laga lite hemmagjord spicy. sedan slår jag upp böckerna. inte allt för kul. MEN sista pluggveckan(typ) och gud vad jag ska njuta efter this week, ohja. go B skulle jag vilja säga.

jag och big S diskuterade lite om allt möjligt igår och självklart kom vi in på bloggar. det enda vi kom fram till under diskutionen var att vi inte tyckte om någon "stor blogg" och lyssna på det här... den vi båda tyckte om mest var Kissies. så underligt och så fel...? Vad tycker ni? Tyra? Kissie? Kenza? Blondinbella? osv... sen måste jag erkänna att jag är avundsjuk på deras pengar etc, men de är en annan femma.

Kommentarer
Postat av: sanne

kenza är ju bra

2010-05-24 @ 19:22:33
URL: http://asmussensanne.blogg.se/
Postat av: miss B

vad menar du med att "kenza är bra"? :p

2010-05-25 @ 17:10:03
URL: http://miissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback