only girl

heyyou.
körkortet i fickan. yesyes!! känns som att jag iallafall har lite mer tid över nu, skönt! "mer tid över nu" har blivit att jag umgåtts med vännerna och pojken, så bra!
jag mår bra nu. riktigt bra. känns riktigt bra. måste sluta stressa och leva istället. de lät bra. nu är det bara upp till mig själv att göra det också.
min första bil-skiva fick jag av min kära vän nicolina! dunkat ONLYYYYYY GIRL hela helgen! men nu ska jag ta och bränna min alldeles första, egna bil-skiva. blir nog en blandad skiva med lite sommar inslag.
snart tar jag ut mitt hår.. ska bli skönt men tomt(?) undrar hur kort det är? vi får se. kommer troligen bild på både luggen och håret när jag tagit ut löshåret.
helt ovärt inlägg, precis som hela min kära blogg.
sköt om er (k)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan grattis!!! åh vill med ha, fan vad snabbt det gick för dig, min teori går åt helvete.:(!

2010-11-15 @ 16:20:58
Postat av: j

asså bell, du är en insperationskälla.. NOOOOOT

2010-11-15 @ 21:51:30
URL: http://j

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback