warrup?

för er som inte förstått det, så skriver jag mycke ironi. jag menar inte ordagrant det jag skriver. vissa verkar inte förstå det. men nu vet ni! haha

helgen bestod av jobbjobbjobb.
idag efter skolan blev det en tripp på stan med linn och orre. dom köpte skor, och jag la undan ett par. MÅSTE HA DOM, eller måste jag? fråååågetecken. får sova på saken. sen käkade vi på mitt jobb, sen bussen hem. GRYMT trött på att ta bussen. körkort nästa? ett måste.
var nyss ute, haddanpaddan har köpt en bil. en bil som kommer delas med miss B herself. den ska jag glida runt i så småningom. wie. träffar förmodligen honom ikväll, sleep-over.

måste vara bland dom bästa serierna som finns, love.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback