tönt, söt eller allmänt muppig?

på onsdag har killen vart borta i två hela veckor. 22222!!! det är mer än vad man tror. så ja, jag saknar honom. men lite pinsamt att jag saknade honom innan han ens hunnit åka. är jag tönt, söt eller allmänt muppig? kanske en mix av de tre? jag vet bara att han kommer på onsdag och jag längtar.
jag funderar lite.. funderar på att göra en ny blogg. där jag kan vara ytterst personlig. en blogg som nästan bara jag själv vet om. det kanske vore nått.
lite äldre bilder som väcker goda minnen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du är! fortsätt uppdatera!!!

2011-02-01 @ 16:23:13
Postat av: emma L

Kul att du är igång igen :D, Skulle du inte kunna köra frågestund?

2011-02-01 @ 18:16:18
Postat av: Miss B

Tack Tack!

de känns inte som att jag har tillräckligt med läsare för att få tillräckligt med frågor :) haha. sen ställer oftast folk bara så idiotiska frågor som jag ändå inte har någon större lust att svara på!

2011-02-01 @ 20:23:49
URL: http://miissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback